Velden zijn niet correct ingevuld

"Bouwen doe je samen"

Aannemersbedrijf Lahuis uit Smilde bestaat al sinds 1932 en is een bekend bedrijf in de regio. Aannemersbedrijf Lahuis is sterk in het ontzorgen van haar klant en weet projecten door een sterke organisatie tot een goed resultaat te brengen. Het bedrijf heeft momenteel een vaste ploeg van 8 mensen en heeft gezonde groeidoelstellingen. Het bedrijf had uiteraard een website (niet daterend uit 1932 uiteraard), maar deze voldeed niet meer aan de moderne eisen.

Om zichtbaarheid te vergroten en de oriënterende klant te verleiden besloot eigenaar Jan Lahuis dat het tijd werd voor een nieuwe website. Met dit als uitgangspunt klopte Jan aan bij VisualMedia. Het bouwen van een website heeft eigenlijk best veel raakvlakken met het bouwen van een huis. Eerst werd het geheel uitgetekend, om een goed fundament te kunnen leggen. Het raamwerk werd opgezet waarna de rest netjes kon worden afgewerkt. Het resultaat: een mobielvriendelijke website, een frisse uitstraling en een online visitekaartje waar men weer op kan bouwen.

"Bouwen doe je samen" #1 "Bouwen doe je samen" #2 "Bouwen doe je samen" #3

Doelstellingen

  1. Tonen van recent opgeleverd werk

    Een goede aannemer is te herkennen aan het werk dat hij heeft opgeleverd. En laat kwaliteit en een nette afwerking nou net zijn wat Aannemersbedrijf Lahuis kenmerkt. Met deze gedachte is er in de website ruimte ingebouwd om alle opgeleverde projecten uit te lichten.    
  2. Moderne en frisse uitstraling

    Met het logo als vertrekpunt is er veel gebruik gemaakt van wit en blauw; met rood als steunkleur. De lay-out is ruim opgezet, waardoor het geheel er overzichtelijk en clean uitziet.
  3. Door persoonlijke benadering meer contacten genereren

    De website is méér dan een visitekaartje en moet de oriënterende klant de aanleiding geven contact op te nemen. De persoonlijke uitstraling van de website verlaagt de drempel om dit daadwerkelijk te doen.